Cor Molenaar te gast bij FESPA Nederland
Tijdens de afterparty van FESPA Nederland op 10 maart 2016 in de Amsterdam RAI was Cor Molenaar te gast. Molenaar is hoogleraar e-marketing aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Cor Molenaar legde de toehoorders een goed verhaal voor over het reilen en zeilen in de retail branche. Immers diverse leden van FESPA Nederland printen of zeefdrukken voor deze sector.
Belangrijke wetenswaardigheden werden door Molenaar ten berde gebracht. De groei van het aantal aankopen via internet en tevens cijfermatige info over het vrij besteedbare bedrag van ondermeer de jeugd. ‘Dat geld wordt dus nooit in een winkel uitgegeven’, aldus Molenaar die de aanwezige leden voorhield dat het winkelen functioneel gaat worden.
‘Boodschappen die je in de supermarkt en je gaat naar winkels omdat het daar leuk is. Hedonisch winkelen de toekomst waarbij de zintuigen van de consument geprikkeld dienen te worden’ vertrouwde Cor Molenaar de aanwezigen toe.
Uiteraard kwamen de mogelijkheden aan bod die ingezet kunnen worden om de doelen te behalen. Die sluiten perfect aan met de kennis en kunde van de leden in de kennis- en netwerkorganisatie voor de visuele communicatiebranche.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten