De Fyra V250 treinen van de Italiaanse bouwer AnsaldoBreda staan volledig buitenspel. Hebben sinds de officiƫle ingebruikstelling van de nieuwe dienstregeling op 9 december 2012 niet aan de verwachtingen kunnen voldoen. De treinen mogen niet meer rijden op de hogesnelheidslijn tussen Amsterdam en Brussel Zuid. Uitsluitend de Thalys blijft op de rails tussen Parijs en Amsterdam.
zaterdag 19 januari 2013
Fyra V250 buitenspel
Fyra verbinding Brussel - Amsterdam op losse schroeven
De Fyra V250 treinen van de Italiaanse bouwer AnsaldoBreda staan volledig buitenspel. Hebben sinds de officiƫle ingebruikstelling van de nieuwe dienstregeling op 9 december 2012 niet aan de verwachtingen kunnen voldoen. De treinen mogen niet meer rijden op de hogesnelheidslijn tussen Amsterdam en Brussel Zuid. Uitsluitend de Thalys blijft op de rails tussen Parijs en Amsterdam.
De oude vertrouwde Beneluxtrein was dus zo slecht nog niet en wordt node gemist. Hofstad Den Haag diende al een verzoek in om ruimte op het spoor te krijgen om een vervoerder de verbinding tussen Den Haag en Brussel te laten verzorgen. Naast Den Haag profiteren ook de inwoners van de provincies Brabant en Zeeland die mogelijkerwijze weer een aansluiting krijgen via de oude vertrouwde lijn naar Antwerpen.
De Fyra V250 treinen van de Italiaanse bouwer AnsaldoBreda staan volledig buitenspel. Hebben sinds de officiƫle ingebruikstelling van de nieuwe dienstregeling op 9 december 2012 niet aan de verwachtingen kunnen voldoen. De treinen mogen niet meer rijden op de hogesnelheidslijn tussen Amsterdam en Brussel Zuid. Uitsluitend de Thalys blijft op de rails tussen Parijs en Amsterdam.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten